Warunki gwarancyjne – urządzenia chłodnicze
Na każde urządzenie chłodnicze udzielamy
24 miesiące gwarancji - wówczas zapewniamy
bezpłatny dostęp do wszystkich części zamiennych.
Usługa ta standardowo zawarta jest w cenie
urządzenia.
Dodatkowo, przez okres pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu, zapewniamy pełną gwarancję, która obejmuje bezpłatną naprawę (części zamienne, wynagrodzenie, koszty dojazdu) przez firmę Krosno-Metal lub upoważniony przez nas serwis chłodniczy oraz bezpłatną dostawę części zamiennych.
NINIEJSZE WARUNKI GWARANCYJNE OBOWIĄZUJĄ WYŁĄCZNIE
NA TERENIE POLSKI
Gwarancja nie obejmuje:
- części zużywalnych, jak np. uszczelki, lampy i ruszty,
- usunięcia szkód powstałych na skutek zaniechania czyszczenia i przeglądów
(patrz instrukcja obsługi) oraz nieprawidłowego użytkowania,
- pokrycia kosztów związanych z montażem, demontażem lub przebudową urządzenia
oraz ewentualnych szkód wynikających z ograniczonego działania (zaburzeń funkcji)
lub awarii urządzenia.
Gwarantem użytkownika urządzeń Krosno-Metal jest Sprzedający, który przyjmuje zgłoszenie
od swojego klienta, przekazuje je następnie do Krosno-Metal w formie pisemnej
oraz aktywnie uczestniczy przy dopełnieniu formalności serwisowych.
Strony i sposób ich postępowania przy zgłaszaniu reklamacji:
1. Sprzedający wysyła do Krosno-Metal wypełniony w całości wniosek
gwarancyjny – druk znajduje się na kolejnej stronie.
2. Krosno-Metal nawiązuje kontakt telefoniczny z użytkownikiem i na podstawie
rozmowy rozstrzyga zasadność zgłoszenia reklamacyjnego i kieruje serwis firmowy
lub zleca wykonanie usługi gwarancyjnej Sprzedającemu.
3. Jeśli Sprzedający w ramach umowy dokonał usługi serwisowej to jest zobowiązany
odesłać do Krosno-Metal wymienione części w terminie do 14 dni.
Pliki do pobrania
WYPEŁNIJ FORMULARZ GWARANCYJNY ONLINE